مخابر با سوت
تاريخ : جمعه 14 مهر 1391برچسب:مخابره با سوت, | 16:26 | نویسنده : نیک گستر

۱.*یک سوت کشیــــــده *

ساکت شوید ،خبر دار گوش بده، متوجه فرمان باش حاضر باش به من نگاه کن به فرمان من دقت کن

۲.*دو سوت کوتاه*

صحیح است ،تأیید میکنم

۳.*دوسوت کشیـــــــــــده*

پنهان شوید حجاب را حفظ کن-

۴.*سه سوت کشیده*

خارج شوید بروید جلوتر پیش بروید متفرق شوید

۵. *چند سوت کوتاه*

جمع شوید دور من ،بشتابید به طرف من بیایید

۶.*دوکوتاه یک کشیده*

احضار معاونین آنها و مربیان

۷.*سه کوتاه یک کشیده*

احضار سرگروهها

۸.*سه کشیده*

خطر،وحشت،کمک خواستن

۹.*چندکشیده چندکوتاه*

برای خوردن شام یا ناهار حاضر شوید

۱۰.*یک سوت کشیده دو کوتاه*

ایــــــــــــــــست،در جای خود بایست یابنشین ،حرکت نکنید



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب میهن بلاگ
  • قالب بلاگفا